Att vara ensam

Jag brukade älska att vara ensam. Ha på musik, tända ljus, och titta på en serie eller läsa en bok eller bara sitta vid datorn. Helt själv. Något sånt finns nästan inte längre för mig. Den här sommaren har jag gjort någonting varje dag. Inte en enda morgon har jag vaknat upp tilll en tom dag. Men jag har haft en fantastiskt rolig sommar. Jag har skrattat, umgåtts med vänner, träffat nya människor, jobbat, hängt på kings, skrattat mer, blivit moster, jobbat mer och flyttat. Bland annat. Jag har inte alls prioriterat min egentid så som jag gjorde förr. Och hur roligt jag än har haft, så är egentiden verkligen viktig. Så ikväll har jag varit själv, och det har varit...SÅ jobbigt. Det kryper i mig, jag vill ut, jag vill träffa folk, jag vill inte sitta här inne för mig själv. Men jag tror jag behöver det. För jag är helt slut efter den här sommaren. Så ikväll ska jag bara vara här hemma för mig själv. Imorgon ska jag hitta på saker igen. Men ikväll är jag hemma.
Alltså jag kan inte ens beskriva kärleken jag har för mina vänner och min familij. Ni är BÄST.
 
Jag har inte tagit sådär supermycket bilder, men här är några dåliga iphonebilder. Varsågod!!
 
 


Kommentarer
Postat av: jessica

Världens bästa moster!

2015-08-12 @ 04:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0